loading...
سرزمین اسلامی
محمد بازدید : 11 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (0)

جين کمپ Jayne Kemp افسر پليس انگليسي نيز بعد از اينکه "عاشق اسلام" شد ريشه‌هاي کاتوليکي خود را پشت سر گذاشت.


جين کمپ که اين روزها با حجاب اسلامي به کار خود در پليس انگليس ادامه مي‌دهد آوريل سال گذشته مسلمان شد و حتي تصميم گرفت نام خود را به امينه تغيير دهد.


امينه درباره مسلمان شدنش مي‌گويد: فکر مي‌کردم اسلام زن‌ها را مجبور مي‌کند در آشپزخانه حبس شوند اما حال فهميدم، اسلام يعني بخشندگي، صبوري و احترام به ديگران. هر چه در اسلام جزيي‌تر شدم، شباهت‌هايي ميان مسيحيت و اسلام ديدم، مانند کمک به همسايه‌ها و مراقبت از سالمندان. در آن زمان به دنبال هيچ ديني نبودم اما اسلام پاسخگوي تمام سوال‌هاي من بود. فکر کنم عاشق اسلام شدم.

وي مي‌گويد از هنگامي که مسلمان شده خوشحال‌تر و بشاش‌تر به نظر مي‌رسد، به‌طوري که اين رفتار امينه، خانواده وي را نيز جذب اسلام کرده است. خواهر او نيز بعد از اينکه حالات و روحيه امينه پس از گرايش به اسلام را ديد در حال گراييدن به اسلام است.

به گزارش شبکه France ۳، مانند انگليس در فرانسه نيز تعداد زيادي از مردمي که به اسلام گرايش پيدا مي‌کنند زن هستند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 46
  • بازدید کلی : 847